Efterlängtat

Idag ska jag träffa Malin och Johanna, först ska vi hämta biobiljetter till Scream 4 som vi ska se på onsdag sen ska jag och Malin gå och kolla i OnePiece affären. Efter det, om det fortfarande är sol, går vi till Gamla Stan och sätter oss på bryggan och äter glass. Första gången i år :) ♥

Senare ska jag spela min första match med nya laget, lite läskigt men väldigt kul. Dock orkade jag nästan inte springa något alls igår när jag testade. Eftersom att jag varit sjuk och fortfarande inte är helt frisk så har jag inte tränat på länge så konditonen är inte på topp. Men jag vill spela!! Var ju så länge sen..



Skollaget i år och förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0