5 dagar kvar

Helt sjukt att jag inte ens orkade vara vaken genom hela melodifestivalen! Första gången som jag varit hemma och faktiskt kunnat se hela programmet, och så somnar jag.. Typiskt =p

Imorgon funderar jag på att åka in till stan, hoppas det blir lika "varmt" som idag (alltså plusgrader), ska köpa lite inredningssaker till rummet och kanske lite gott chaipulver :), måndag är helt planlös, tisdag blir det galapremiär med Isabel och Catherine, på onsdag ska jag träffa Amanda för lite skolarbete och sedan blir det middag och bio med Johanna. Torsdagen har jag planerat att ägna åt packning, hur lång tid det nu kan ta att packa för 4 dagar.. Lär ju i alla fall inte ta en hel dag, eller kanske för mig. Jag ska ju alltid prova allt i min garderob innan jag bestämmer mig för vad som ska med eller inte.

Och nu känner jag hur flummigt det här jäkla inlägget blev, ska ta och sova nu.

Godnatt ♥ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0