Barcelona

Om 16 dagar är jag där! Fan vad jag räknar ner hela tiden.. Men men skönt kommer det bli, saknar Barca så jävla mycket! En av de roligaste resorna jag varit på. Sola på vårt tak (även fast det var förbjudet), spela cup med gamla laget och vinna guld (!), gå runt i värmen på kvällarna, inga föräldrar (dock tränare) och roliga nätter med bästa vännerna :D Miss it soooo much!






Snart ska jag tillbaka, lär väll inte bli lika kul när jag åker ensam med päronen men bättre än att vara kvar här i kylan. Lite varmare = lite bättre ♥

Jag är så grymt taggad på att få packa ner kortbyxor, linnen, skinnjackan, solglasögon och Converse. Att shoppa i affärer som inte finns här i Sverige och längtar något rejält till att se Barcelona spela, live, på Camp Nou! UNDERBART.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0