Losing Grip

Ångest inför provet imorn, eller nej inte dirket.. Men jag vet att det kommer, det brukar slå mig när jag vaknar på morgonen och önskar att jag kunde få gårdagen tillbaka så att jag skulle kunnat plugga åtminstone några timmar. Nu ska jag i alla fall göra några övningar (efter att jag har duschat, hehe) sen lär jag väll läsa texten på bussen imorn. Dock är det typ 5 kapitel så lär inte direkt hinna läsa allt, whatever..

Ångest inför fredagen, måste lära mig att kolla om Emma kan vara med på våra så kallade tjejkvällar innan jag säger att jag kan. Kommer aldrig att stå ut hela kvällen/natten utan henne där! Palla dom andra som alltid vill ha med dom tråkigaste killarna i världen, och vem fan kallar det för tjejkväll när det är killar med föresten?

If only tears were laughter, if only night was day.


En bild på Mig & Emma från vår Asien-resa förra vintern, tror bilden är tagen i Thailan. Bruna, osminkade och fina brudar haha! Andra bilden med Livia, Frida och Emma är från Chokladmässan för typ 2 (?) år sen. Lite random sådär..

Kommentarer
Postat av: karin

sv: härligt, samma här! gjort idagens då? :D

2011-02-17 @ 16:29:09
URL: http://suuuunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0