om jag kunde drömma

Nu längtar jag som tusan till Barcelona. När jag kommer hem därifrån så ska det vara vår här i Sverige, annars åker jag fan tillbaka! Känner mig så otaggad på allt just nu, vill inte träna, vill inte umgås (med vissa personer), vill inte praktisera.. Jag vill iväg, vill åka nu! Jag vill sitta och kolla på när bästa laget spelar fotboll.


Lionel Messi & David Villa

Träffade Catherine på bussen, snacka lite om skolan och såklart  om vad jag tänkt göra efter studenten. Ogillar verkligen den frågan starkt. Jag vill typ flyga iväg till landet ingenstans, aldrig växa upp och bara leva livet där.


Peter Pan and Wendy turned out fine, so won't you fly with me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0