Mr. Brightside

En dag med 2 lektioner och jag är redan skoltrött. Egentligen vet jag inte vad som är värst, väntan på att skolan ska ta slut eller att det faktiskt snart är över?! Jag skulle gärna hoppa fram till studenten men ändå, allt efter det är ju så okänt. Inga fler sommarlov att se fram emot men heller inge mer läxor..
Det känns bara som att allt som hör till barndomen hamnar längre bort och vuxenlivet börjar ta plats, lite läskigt sådär. Arbeta istället för skolan och istället för att spela fotboll på skoj siktar vi nu på divison 1 och kontrakt ska skrivas på. Herregud vad det känns som att det här året kommer att förandra allt.


Självklart finns det såklart mycket det här året som kommer att, förhoppningsvis, bli mer okomplicerat än annat och det finns mycket jag ser fram emot. Resor till Spanien, Grekland, Filippinerna, skidor i Romme, Roadtrips. Så får helt enkelt ta allt som det kommer och hoppas på det bästa (;


Learn from yestersday, live for today, hope for tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0