Starsign

Tydligen så har våra stjärntecken förändras sedan de "bestämdes" för ungefär 3000 år sedan eftersom att jorden befinner sig i en annan position idag. En ny lista har kommit upp och såhär ser den ut:

Stenbocken: 20 januari till 16 februari.

Vattumannen: 16 februari till 11 mars.
Fiskarna: 11 mars till 18 april.
Väduren: 18 april till 13 maj.
Oxen: 13 maj-21 juni.
Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.
Kräftan: 20 juli till 10 augusti.
Lejonet: 10 augusti till 16 september.
Jungfrun: 16 september till 30 oktober
Vågen: 30 oktober till 23 november.
Skorpionen: 23 november till 29 november.
Ormbäraren: 29 november till 17 december.
Skytten: 17 december till 20 januari

Det har till och med tillkommit ett tecken, ormbäraren(!) wtf?

Jag är ingen tvilling. Hur kan jag helt plötsligt gå från vattendjur till luft, från att vara känslig, intuitiv, ömhjärtad, reserverad och avvaktande till att vara mångsidig, humoristisk och utåtriktad?
Nej, dem som känner mig väl skulle nog beskriva mig som en kräfta.


Kommentarer
Postat av: frida

men vaaah? så kan man inte göra!! jag vill intevara en tjock ful oxe, jag vill vara tvilling :(

2011-01-23 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0