hunger games

Ännu en vän som tagit studenten, men nästa gång är det min tur! :D

Idag har vi firat Malin som sprang ut klockan elva i morse, tidigaste utspringet jag varit på. Längtar bara mer och mer efter att se personer jag känner ta studenten.

Men, även om jag är hur glad som helst just nu på grund av vänner, väder och studenten som närmar sig så måste, bara måste jag in till stan imorn för att köpa de två följande böckerna till The Hunger Games för den första var hur bra som helst. Läste klart den idag i hemma hos Emma i väntan på att Malins mottagning skulle börja. Så imorgon blir det bok- och presentshopping! Bookneard, I know..


Kommentarer
Postat av: claudia

-Det är bra här med :D

2011-06-03 @ 20:55:42
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0