Heart Attack

Praktik idag, inget nytt.. 9:00-17.00 (okej, lite tidigare än igår), ekonomi, årsredovisningar, lunch med samma personer, smsa... Sånt man gör på jobbet? Usch, nej! Jag vill inte, jag vill verkligen inte börja jobba 8 timmar/dag, komma därifrån fem och sen? Hem laga middag.. Vill inte att min vardag ska se ut så :( Visst 2 veckor, sure det är okej. Men resten av livet?? Jag vägrar!

Efter min dag på Warner åkte jag hem, bytte om, slängde i mig mat och sen träffade jag Johanna för förhandsvisning av filmen I am number four. Helt okej film, några hjärtattacker här och där men jag överlevde. Nu är jag grymt trött, en lång dag väntar imorgon. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0