sleepless

Kunde inte sova inatt.. Kan vara för att jag har lite panik över den här veckan, imorgon har vi debatt och jag glömde all information hemma så kan inte öva! Tog inte heller med mig böcker så att jag kan plugga till provet som är på onsdag och inte heller till provet på torsdag. Lär inte få nån jäkla sömn alls dom närmsta dagarna. Dom nästkommande veckorna har vi praktik också, panik panik panik!!

Nej nu ska jag sluta tänka på det där tills jag kommer hem, finns ju ändå inget jag kan göra åt det nu. Så nu ska jag packa sen blir det shopping och senare går vi ner till stranden för att äta lunch och suga åt oss lite mer d-vitamin :)



See ya in Sweden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0