Love the way you lie

Då har man betat av tre skolsaker på en dag från listan. Men har fortfarande (minst) fyra saker kvar den här veckan. Jag vill bara lägga mig ute i solen med en av de många böcker jag planerar att läsa i sommar, lyssna på musik och bara njuta. Men det får vänta tills på fredag.

Idag tänker jag inte plugga, borde, men kommer helt enkelt inte att göra det. Men jag ska i alla fall ta fram allt material, alla texter och frågor, som jag ska plugga på så att jag kan göra det imorgon innan skolan.

Imorgon kommer jag att få sova, vi börjar halv två men jag måste som sagt hinna plugga lite grann innan också för på kvällen ska vi fira Johanna som fyller 19 år, det firas med middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0