Vilja Bli

--> Oskar Linnros

Idag är jag på bättre humör, även då vi hade prov och jag är stensäker på att jag klarade max 2 tredjedelar av det. Vi hade i alla fall bara en lektion, provet, efter det år jag och ocf Frida sushi. As usual..

Efter det blev det stan, med Frida som tydligen är min andra halva och utan henne så har jag inga egna åsikter eller någon egen vilja. Eh, what? Känns som att alla drabbats av drygsjukan på sistone..

När Frida drog för att träffa Frida pallrade jag mig till systers jobb för att vänta på att hon skulle sluta för dagen. Efter det gick vi till alla H&M i stan för att leta rätt på alla de bikinisar vi ville ha. Dock hittade vi inte alla så hon drog till Nacka Forum och jag åkte hemåt.

Nu har hon hittat båda bikiniparen som jag ville ha + två linnen. GLAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0