it's a fool who plays it cool by making his world a little colder

Vaknade förvirrad och alldeles för tidigt i morse. Hade sovmorgon till halv elva men var uppe redan tre timmar innan. Min korta arbetsdag ledde dock till en dags ledighet på grund av strömavbrott, så idag har jag hunnit med lite julhandel. Hoppades att det inte skulle vara alltför mycket folk i stan eftersom det är torsdag, vilken besvikelse.. Proppat med folk!

Jag förstår verkligen inte hur alla klarar av att trängas, springa in i varandra och köa hela dagen lång. Har i alla fall fixat julklappar till alla förutom en person nu, hittade även ett par saker till mig själv. Har varit förbi hela två banker idag också, rätt så produktiv dag ändå!

Imorgon är det dock dags för öppning så nu blir det att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0