I was happy, but now I'm sad

Jag vill verkligen.. Men det verkar som att ödet vill något annat.

Allt verkar gå fel nu för tiden, det känns som att jag håller på att utveckla hypokondri. Inte så att jag sjukanmäler mig på jobbet eller ställer in planer med vänner utan det är mer så att en del av mig försöker inbilla och övertyga den andra delen. Innerst inne vet jag att allt bra men tyvärr verkar det som att jag håller mig på ytan, vilket gör att jag känner mig både rädd och lite deprimerad..

Men visst har det även hänt en massa oväntade och bra saker! Nya vänner, lite mer jobb (= lite mer lön), sol och värme och första glassen utomhus i solen. Dock är det jobbigare när något man planerat, något man har förväntningar inför, inte går som det ska.. Eller rättare sagt; som man vill.

Får hoppas på det bästa från och med nu och att denna vecka uppnår mina, kanske lite för höga, förväntningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0