Stulen

Snodde denna lista med frågor från Frida, eftersom jag alltid måste göra nått som håller mig vaken om nätterna så att jag alltid får alltför lite sömn..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Konversationen med Madde
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Såg på TV
Det sista du sa högt: Sjöng med i låten 'Pump it' med Black Eyed Peace
Det senaste någon sa till dig: "Det blir bra det.."
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Biff, potatismos och sås
Vad var det senaste du köpte: Ströbröd (till mig själv, lasagne)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Hmm, tror att den är svart på utsidan..
Vad är det för väder hos dig nu: En natt med starka vindar
Godaste glassmaken: Piggelin :)
Varit kär: ...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Just nu; Nej
Sover du tungt: För det mesta
Drömmer du mardrömmar: Nope, åtminstone inte ofta (om man inte räknar med Ghana-perioden)
Trivs du med ditt jobb: Från och till..
Favoritklädsel: jeansshorts, linne och solglasögon
Favoritlåt just nu: Maroon5 feat. Wiz Khalifa - Payphone
Vad ser du om du tittar till höger: Min drömfångare
Vad gör dig glad just nu: Vänner & familjen
Vad ska du göra härnäst: Sova
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Uttråkad, trött
Favoritgodis: Marabous mjölkchoklad (med mjölk)
Kläder just nu: Stooor sovtröja
Sommarplaner: Filippinerna för att hälsa på släkten, gå på bröllop och en massa sol och bad.. Och lite shopping. Kanske nån mer utlandsresa, Sandhamn, någon av tjejernas landställe.
Hur många kuddar sover du med: Tre
Spelar du något instrument: Nej, men började lära mig gitarr.
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Familjen & vännerna
Är du kittlig: Japp
Snarkar du: Ibland
Stjärntecken: Kräftan
Stökigt eller välstädat: Vill gärna ha det välstädat men när det kommer till mitt rum verkar det nästintill omöjligt..
Längtar du mest efter just nu: En förändring.. (Saknar mest just nu: Barnen på barnhemmet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0