2014

..och en årlig lista över det gångna året.
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började, bland annat, studera vid universitetet. 

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror aldrig jag skrev ner några löften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen nära vän.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte i år. 

Vilka länder besökte du?
Thailand i början av året med Emma.
Filippinerna med mamma.
London i somras med Frida.
Italien för att hälsa på mamma.
 
 
Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Inget som jag direkt saknade just 2013, men flera saker jag gärna skulle göra 2014.

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 

De betydelsefulla

Vad var din största framgång 2013?
Studierna och att jag känner att jag hittat rätt väg inom något för en gång skull.

Största misstaget?
Att jag inte tagit för mig tillräckligt, eller varit för feg i vissa situationer.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt.

Bästa köpet?
Resorna. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Säkert shopping eller mat/fika.

Gjorde någon/någonting dig riktigt glad?
Många och mycket.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Avicii - Wake Me Up
The fox

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare vågar jag nog påstå.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden, som vanligt, och gjort sådant jag velat ta tag i länge.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat tid på ingenting.

Hur tillbringade du julen?
Började med att hämta föräldrarna på Arlanda, sedan tillnringade jag julen hemma med familjen.

Blev du kär i år?


Favoritprogram på TV?
PLL, Big Bang Theory, The Mentalist

Bästa boken du läste i år?
Alice in Wonderland - Lewis Carroll

Största musikaliska upptäckten?
Drake

Något du önskade dig och fick?
Önskade mig ingenting speciellt i år.

Något du önskade dig och inte fick?
Som sagt, önskade mig inget.. Så fick mer än vad jag förväntade mig.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
På grund av mitt extremt dåliga minne så kommer jag inte ihåg hur jag firade min födelsedag. Vet dock att jag spenderade natten til min födelsedag ute med Malin, Kim och en snubbe till. Drack drinkar och hade det bra.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det har varit ett väldigt bra år, men som vanligt finns det alltid rum för förbättring.

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Avslappnat.

Vad fick dig att må bra?
Vänner. Familj. Resor. Jobb. Sommar. Sol. Minnen.

Vem saknade du?
Allt och alla som jag kan hitta i Manila.

De bästa nya människorna du träffade?
De bästa träffade jag för länge sen, men några har jag lagt till på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0