filmer

Det är helt sjukt, men alltid när jag har lov så kollar jag, nästan, alltid på film varje kväll/natt som jag sover hemma. Spelar ingen roll hur sent det är, jag kollar ändå! Det här lovet har det blivit extra mycket film eftersom att jag var på bio både igår och idag. Idag träffade jag Amanda och vi fick endel skolarbete gjort, första gången jag var hemma hos henne i deras nya hus. Najs. Efter det träffade jag Johanna och vi såg på Just Go With It, den var bättre än filmen igår. Dock ingen höjdare den heller. 

Dem visade en trailer av en film som vi redan har bestämt att vi ska se när den kommer ut också. Water for Elephants heter den och huvudrollerna spelas av Reese Witherspoon och Robert Pattinson.



Vi är typ biofreaks båda två och vet redan många kommande filmer som vi ska se tillsammans :) Filmerna vi längtar mest till är Harry Potter och Breaking Dawn såklart, men det är så lång tid kvar.. Dock kommer jag inte se HP med henne för både Kimberly och Frida står före i kön i fall jag skulle lyckas få en extrabiljett till galapremiären i år, skulle det hända blir det nog svårt att välja mellan dem. =p

Life is the most spectacular show on earth.


Kommentarer
Postat av: frida

Vad menar du? Vadå svårt? Det är väl klart du väljer mig :',(((((((((((

2011-03-03 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0