Promenad

OnePiece affären var en besvikelse, fanns inte rätt storlek i den färgen jag ville ha och ingen alls som var i USA-flaggans färger.. Malin köpte en i alla fall. Sen gick vi till Gina Tricot som tydligen hade fått in OnePiece-kopior, dock var dom inte alls lika snygga eller sköna.. Synd! För dom kostar en tredjedel av vad de äkta gör. 


OnePiece


Ziperall - ABC gruppen (Nu blev jag sugen på den randiga..)

Efter det tog jag och Malin en promenad längst vattnet på vägen tillbaks till Slussen, så varmt och härligt och nu längtar jag grymt mycket till uteekvällarna på Grisslinge med kladdkaka, jordgubbar och grädde ♥

Nu ska jag byta om för snart kommer Jenny och hämtar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0