Dreams are a reflection of waking life

Har inte sovit bra alls de senaste nätterna, mest på grund av förkylningen antar jag men jag har även vaknat upp ett antal gånger av drömmar. Drömmar som först gör mig glad men som sedan utvecklas till en hemsk dröm som gör att jag vaknar tidigare än jag faktiskt behöver.

Behöver den kommande helgen då det kändes som att jag missade den senaste, kände mig inte alls utvilad efter halsont, hosta och drömmar. Men nu är det bara tolv och en halv jobbtimmar kvar och den här helgen ska spenderas med filmer, gött sällskap och sedan en efterlängtad träning. Plus att päronen kommer hem igen efter två veckor som började i New York och slutade i soliga Miami, Florida.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0