Bored.

Uttråkad som tusan efter snart fyra dagar hemma med feber och huvudvärk. Har legat i sängen så länge att jag inte ens vet om jag sov något alls inatt eller om jag bara låg och tänkte, eller om jag drömde samma dröm om och om igen. Nånting konstigt var det i alla fall med den här natten. Har varit ute på promenad i solen och jag blev förvånad när jag insåg att jag var alldeles för varm i en jacka jag skulle frusit till is i för dryga veckan sedan. Helt underbart var det, men efter två timmar fick jag nog av att vandra omkring i min ensamhet trots solen. Har längtat tillbaka till jobbet i en evighet nu, två dagar egentligen men det känns längre, och imorn börjar jag äntligen igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0