send me out of my head

Känns som att jag knappt gör nånting om dagarna längre. Jobba. Hem. Jobba. Hem osv. Det gör dock inte något, jag orkar ju ändå inget mer. Skulle behöva lite sol, om så endast några strålar genom molnen, för att få upp energin en aning.

Som sagt har året startat rätt bra, känner mig rätt känslolös faktiskt. Vilket är både bra och dåligt. Bra med tanke på dipparna jag haft under senaste året och dåligt med tanke på höjdpunkterna. Men just nu känns det helt okej och det lär fortsätta såhär ett tag till, har inga planer som kommer att ändra min vardag på ett tag.

Kanske är det därför jag drömt så mycket på sistone? För att det inte händer något när jag är vaken.. Undrar, som vanligt, vad vissa drömmar egentligen betyder. Tex när man storbölar i drömmen fast att man inte känner sig ledsen när man är vaken. Eller betyder det att man på nån nivå känner sorg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0