"I can't go back to yesterday because I was a different person then."

Har känt för att skriva så många gånger på sistone men helt enkelt inte haft tiden eller orken att faktiskt göra det. Och nu när jag väl har det är jag rätt tom på ord, eller jag har i alla fall tappat de ord och känslor jag kände ett behov av att uttrycka förut. 
 
Är tillbaks på VFU, tiden har runnit iväg så snabbt den här gången och jag tror att om en vecka, när denna period är slut, kommer jag att sakna dem alla. Det känns så konstigt att gå in med attityden och tron om att tiden kommer att gå i slowmotion, för att sedan förundras över hur snabbt tiden försvann. Vilket är bra på så många sätt. Och nu kan jag se fram emot kommande perioder.
 
Har haft roliga kvällar med majoriteten av klassen, våran klass som nu splittras till nästa kurs. Känns så dumt och onödigt. 
 
Bara massa blandade tankar, inget vettigt. Känns som att mitt huvud agerar precis som vädret ute; ena studen vårsol och värme, andra snöstorm och kyla. Nu tillbaks till vår. Och jag hoppas det förblir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0