Planer

Dagarna blir bara mer och mer fullbokade, jag som hade tänkt spendera den mesta tiden på lovet med att sitta inne och kolla massa filmer. Hehe!
Imorn ska jag i alla fall jobba, sen blir det julmarknad i Gamla Stan med kimberly och Jenny och på kvällen åker jag in till stan igen för att nattfika på Café 60 med Amanda och Frida, vi ska fira JUUUUL :D

Är fan inte klar med alla julklappar än, hmm, måste nog ta och fixa det imorn också för jag vettetusan om jag har tid på onsdag.. Stress stress stress!
Men det är i alla fall rolig julstress inget jäkla skolstress haha! (;


Kommentarer
Postat av: fridizz

saknar du det där lilla huset lite eller? ;)

2010-12-22 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0