Presents

Hello!
Idag följde jag med Kimberly till East Street för att boka tatueringstid. Avklarat! ;D
Sedan åkte jag in till stan och mötte upp Amanda för att julshoppa, så nu är Fridas julklapp klar.. Nästan i alla fall. Efter det så åkte jag till Stadium i Sickla där jag och laget testa storlekar till våra nya träningskläder och overaller, Jenny tyckte att dom gamla var mycket snyggare. Men jag tyckte att dom här var riktigt snygga, det är våra nya 30 års jubileum-ställ och de har därför guld-detaljer.
Jaja, jag orkade i alla fall inte prova något där (det var typ kaos, haha!) så får helt enkelt se hur dem ser ut på när jag får dem.

Nej, nu måste jag kolla upp en sak åt Kimmen innan hon smsar igen haha! ♥

Kommentarer
Postat av: frida

yeaaaah niceaste :D

2010-12-15 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0