Pocketful of sunshine

Den här dagen var riktigt härlig! Även då vi hade vår asgrymma skiva igår, som verkligen blev riktigt lyckad, så klarade jag och flera andra i klassen att faktiskt komma till dagens lektioner. 

Våran skiva är nog den roligaste utekvällen jag varit med om, helt underbart var det!

Dagen spenderades i alla fall i skolan där alla satt med solglasögon, sedan gick vi och åt pizza och drack cola. Rasterna spenderades på skolgården, på vårat favoritställe, i solen med ett gäng från klassen. Så himla bra!

Ja, så var det ju dags för tal också (vilket jag inte hade skrivit, men satt och lyssnade på 2 av 3 grupper). De tre sista talen i första gruppen var så himla sorgliga, men Fridas tal, som var sist, fick mig att gråta floder. Det gick inte att sluta! Sen fortsatte det såklart när nästa grupp kom, så fort någon nämnde något om känslor så kom tårarna igen. Har inte gråtit så mycket på länge!


Nu börjar stressen igen, har varken hunnit plugga eller vila nått idag för att jag sprang runt i stan efter skolan och leta efter en snygg Rolling Stones t-shirt till Jennys skiva ikväll. Hittade en tillslut, på Dressmann av alla ställen.

Trackback

RSS 2.0