Studentskiva x3

Allt är så stressigt den här veckan, har så himla mycket att göra och det mesta har såklart med skolan att göra. Vi har i alla fall klarat av våra praktik- och prohektarbetsredovisningar nu vilket är as skönt!

Ikväll ska jag å Kimberlys skiva och på torsdag är det Jennys studentskiva. Har inte helt bestämt vad jag ska vara på någon av dem än så det är en sak jag måste göra.

En annan är att jag måste skriva ett tal som jag ska hålla på torsdag. Har inte ens aning om vad det ska handla om men ska försöka få det gjort innan jag drar ut idag.

Läxförhör i det svåraste ämnet vi har (enligt mig i alla fall) på torsdag.

Söka till Högskola/Universitet senast på fredag!



Men idag sa Frida att det bara är 31 skoldagar kvar tills vi tar studenten och nästa vecka är det lov, så det känns rätt bra ändå.. Nu ska jag packa alla saker som jag ska ha med till våran skiva som äger rum imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0