I open at the close

Idag har jag inte planerat nått annat än jobb lite senare ikväll. Jag ska ta det lugnt idag, är alltid så himla trött och otaggad på allt nu för tiden. Det jag känner för idag är att läsa, det har jag inte gjort på hur länge som helst så nu tänker jag läsa klart Harry Potter och de vises sten. Jag kan fan inte själv förstå att jag inte läst alla böcker än, helt sjukt. Det är även svårt att förstå att sista filmen kommer snart. Snart är det över..


Ända sedan år 2001, när den första filmen kom ut, har jag haft en ny Harry Potter film att längta efter. Det kommer kännas så tomt sen, men än så länge har jag en till film att längta efter och fyra olästa böcker att njuta av. Så nu ska jag börja läsaläsaläsa!


Soon we must all face the choice between what is right and what is easy. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0