Måndag

Ny vecka. I kväll/natt ska vi spela nattfotboll i skolan, ingen aning hur jag ska orka. Dock är mitt största problem hur tusan jag ska kunna komma hem!! Sista bussen går runt 2, sen går nästa typ 5. Ingen aning när fotbollen slutar men får väll hoppas att det inte är precis emellan bussarna i alla fall.. Nu ska jag ta det lugnt, läsa klart Harry Potter så att Frida äntligen kan få tillbaka sin bok.

Vi kollade lite på hundar idag i skolan och jag försökte hitta bilder på en hund jag hade sett som är hur söt som helst, men som nästan ser ut som ett gosedjur. Nu hittade jag den i alla fall.. Dock inte dom bilderna jag sett förut!

Ibland är dom verkligen hur söta som helst, men ibland ser dom nästan för "overkliga" ut haha.. Men jag vill fan ha!
  

Kommentarer
Postat av: karin

sv: yiah! jaha vad kul spelar du oxå fotboll? :D

2011-02-22 @ 16:32:38
URL: http://suuuunshine.blogg.se/
Postat av: karin

sv: yiah! jaha vad kul spelar du oxå fotboll? :D

2011-02-22 @ 16:33:19
URL: http://suuuunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0