när jag hör din röst

Jag är helt besatt av Twilight böckerna. Funderar på om det är jätte osocialt att ta med boken ikväll när vi ska ha tjejkväll.. Äsch tar med den, brukar ju alltid vakna före dom andra!

Idag var jag i skolan, men inte på lektionen. Lite dumt och onödigt att åka in men behövde hämta lite böcker som jag ska försöka plugga lite på under lovet. Nu ska jag träna lite grann här hemma, pallar inte fysträning så jag kör lite lugnare själv. Efter det måste jag ner till centrum och köpa lite gurka, morot och dipp och ta med mig en bunt filmer. Sen kommer Emma med röda faran och hämtar mig här hemma. Det blir alltså tjejkväll hemma hos Anna med sällskapsspel, dansmatta, singstar och filmer. Plus en massa gott att äta och dricka. Det var ett tag sen..




Kommentarer
Postat av: Sannie

Najs! kunna hantera element: eld, jord, luft och vatten :D

2011-02-25 @ 23:10:57
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: frida

shit vat inte-okej att du kallar mig nörd asså =P

2011-02-26 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0