may the odds be ever in your favor

3 dagar tills vi åker till Borlänge. Längtar som tusan till Peace & Love just nu! ♥

Idag har jag varit hos läkaren för att kolla blodvärde och blodtryck då jag höll på att svimma mitt i Slussen hela tre gånger i tisdags. Obehagligt som tusan var det, men tydligen inget fel på mig i alla fall ;)

Jag och Jenny har även varit duktiga och tränat idag, vi ska försöka komma igång igen. Efter Peace & Love blir det dock.. Kul att ha en ny träningskompis då jag aldrig kommer iväg till gymmet ensam. Tre träningspass i veckan ska vi satsa på, och jag hoppas att vi lyckas hålla i träningen hela sommaren ut!


Perfekta bilder, våra ansikten syns inte ens.. Men men! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0