mot ljusare tider

Fick gå upp tidigt idag igen för att börja jobba klockan nio.. Efter det drog jag in till stan för att köpa födelsedagspresent till Frida och ett par böcker till sen drog jag hem till Emma som slingade mitt hår ljusare. Vädret har varit så härligt de senaste dagarna och jag hoppas att det håller i sig tills på onsdag!

Eftermiddagen/kvällen ägnade jag tillsammans med Emma, Johanna och Malin på Grisslinge med allt möjligt gott, sushi, jordgubbar, grillade mashmallows.. Dock inga majskolvar för vi fick inte upp konservburken (det var ju riktigt bra att välja konserverad majs lixom?!).

Engångsgrillen och majsburken kämpade vi med länge! Tillslut fick jag i alla fall igång den där jäkla grillen men majsen förblev kvar i sin barnsäkra burk.. Johanna kämpade tills hon börja blöda, Malin kasta sten på den och Emma försökte bända upp den med min nyckel. Vi fick i alla fall sällskap av några killar senare som tydligen hade njutit av våran majsöppnar-show.


GRATTIS PÅ 19 ÅRSDAGEN FRIDA! :D ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0