domingo

Idag har vi gått ännu mer, har varit ute i åtminstone 8 timmar i sträck för att kolla och göra sånt som man tydligen borde göra och se när man är här. Det har i alla fall varit riktigt varmt och när jag äntligen skulle få chansen att shoppa lite på eftermiddagen och få en paus från allt gående, nej då är det ju såklart så att alla affärer är stängda här på söndagar. Herregud! Ja, då blev det av att gå lite till. Så idag har vi bland annat åkt linbana högt uppe i luften och ätit lunch uppe i bergen, riktigt härligt för att det har varit så fint väder hela dagen. Massa sol! Vi har även kollat på (och i) en katedral som dom började bygga för typ 150 år sedan men som inte är klar ännu, dom räknar typ med en 50 år till eller hur det nu var..

Jaja, imorn ska jag och mami ut och shoppa innan vi flyger hem i alla fall :) Nu blir det middag!



Ångrar verkligen att jag inte tog med mig systemkameran hit, nu får jag stå ut med dåliga mobilkamerabilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0