funhouse

Nu är vi i Barcelona, vi landade runt klockan sju och det är inte mycket som har gått rätt än så länge .. Först tappar vi bort mamma (haha!) och det går inte att ringa till henne för att hon inte kan sin pin-kod. Tillslut hittar vi henne och efter många om och men hittar vi även fram till vår lägenhet. Blev lyxmiddag på BK! Har letat efter en supermarket och hittade en i närheten när vi nästan var hemma igen.. Lägenheten är i alla fall underbar, helt perfekt! Lite litet för oss tre men jag skulle definitivt kunna ha en sån här lägenhet själv och typ göra mitt nuvarande rum till en walk in closet. ¡Awsome!

Allt går i svart, vitt, grått och beige + inslag av rött typ överkast och några kuddar och självklart HELA badrummet! Haha min syrra skulle antagligen hata det x) But I love it.
Nu är det dags att sova för imorn blir det en lång, och förhoppningsvis en underbart rolig dag ;D Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh låter underbart, jag vill också! shoppa lite på 4ever21 för mig (a)

peace fixar vi på tisdag lr nåt :D

2011-03-05 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0