Parlamentet

Yey! Nu är det äntligen helg, sovmorgon, ingen skola, umgås med vänner :) dock är de kommande två veckorna inte alls nått jag har sett fram emot. Praktik...

I helgen blir det ingen utgång även då jag, halvt, hade planerat att gå ut både idag och imorn. Men jag är inte alls taggad idag och tror inte det förändras tills imorn heller, we'll see.. Imorgon ska jag i alla fall ssova ut rejält, sen blir det in till stan för shopping med Johanna. Dock har jag ju sagt att jag inte ska shoppa nått mer, hmm undrar hur det kommer att gå!

Pappa har sina gubbar här och har ockuperat vardagsummet för att spela Rockband/Guitar Hero så just nu sitter jag och syster i päronens rum och kollar Parlamentet och Tips från coachen med Soran Ismail :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0