Praktik

Denna vecka och nästa är jag på praktik. Praktiserar på Warner Bros. Råkade sitta över ett tag, eller råkade och råkade.. Det var lixom ingen som sa åt mig att gå! Jag var alltså, tillsammans med två killar från ett revisor företag, nästan sist ut. Förutom min handledare, chefen och en tjej som satt kvar. Lång dag!

I söndags tränade jag med det gamla laget, eller ja det är ett nytt lag men alla gamla spelare spelar där. Fick ett mail av tränaren (min gamla tränare) han är väldigt mycket mer uppmuntrande än jag minns honom.

Nu måste jag diska (suck) och sen sova.. Eftersom att det tar så lång tid att åka härifrån till Solna så måste jag upp tidigt!! Det finns bara en bra sak med långa buss-/tunnellbanaresor, det är att man hinner läsa mycket! :)



Imorgon blir det förhandsvisning med Johanna, vi ska se I am number four.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0