träning

Fick min studentmössa idag, studenten är fan nära nu! :)

Fick även ett mail av min förra tränare som undrade om jag hade lust att börja träna med dem och jag har bestämt att jag ska ner och provträna i alla fall, Jenny och jag lär byta till deras lag istället för att sluta med fotbollen helt och så ska vi börja gymma tillsammans på Wold Class också. Ikväll blir det fotboll på TV, Barcelona (mot Arsenal, tror jag), ska ner till pizzerian i hamnen och kolla. Lär nog inte bli samma känsla som på Camp Nou men Barcafotboll är alltid grymt! 

Nu borde jag egentligen plugga för att jag har prov imorn, funderar dock på att inte gå och istället plugga till provet som vi har på torsdag. Nej, jag ska träna lite nu och sen läsa mer Twilight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0