Lista

Senaste

Låt du hörde: Just Tonight - Taylor Momsen

Film du såg: Kan ha varit Water for Elephants.

Mat du åt: Middag! Yakiniku, mycket japansk mat för mig nuförtiden..

Kram: Sofia

Känsla: Sug efter sushi, kadmium och att få lägga mig i min säng och se på Gilmore Girls. Ångest inför provet imorgon, på onsdag och torsdag.

Resa: Senaste var.. Barcelona med päronen? Planerar nästa till New York :)

Glädje: Nördigt att säga en händelse i Gilmore? 

Dröm: Jag har slutat minnas mina drömmar :(

Person du träffade: Familjen, annars var det Sofia.

Personen du pratade i telefon med: Ett mindre roligt samtal med Anna.

Personen du fick sms av: Paigott ;)

Gången du åt 7-eleven korv: Never? Men nu blev jag sugen på en Coffee Cooler!

Gången du var utomhus: En snabbis på balkongen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm.. Nu för tiden sitter vi nästan aldrig ner vid matbordet samtidigt.

Saken du köpte: Kött och bearnaisesås.



Allmänt

Ska bli skoj: Att fortsätta trditionen med Frida, sushi och annat dumt. Plus att se hur Amanda beter sig imorn.

Ska inte bli skoj: Att gå upp tidigt imorgon för att skriva prov.

Sparar till: Peace & Love och resor efter sommaren!

Pålägg som gäller: Kan vara tråkig och säga ost och skinka. Dock har jag inte hunnit äta frukost på sistone eftersom att jag försovit mig varje dag i typ 2 veckor så det har blivit en drickyoghurt till frukost i stället.

Önskar att jag var bättre på: Att PLUGGA!

Dagens dryck: Har varit grymt sugen på Oboy men fått nöja mig med mjölk.

Vad saknar du: Solen! Och sushi för tillfället. Plus mycket annat!

Tre band/artister: Omöjligt att bara nämna tre! Lady Gaga, Eminem, The Killers, Carly Simon, Hoffmaestro, Maroon5, Daniel Adams-Ray ♥

Vad har du gjort idag: Sovit, ätit brunch, kollat på Gilmore Girls, skrivit en uppsats och smsat med Frida, Johanna och några andra.

Brukar du svära mycket: Ja, faktiskt. 

Hur tidigt stiger du upp: Beror på hur mycket jag sovit på senaste tiden, om det är helg eller vardag och hur sent/tidigt jag somnar..

På helgerna: Som sagt, beror helt på.

Vad ska du göra ikväll: Det är ju redan natt .. Men ska kolla mer serier och försöka plugga lite grann. Och smsa med Frida såklart.

Hur många timmar sover du per natt: Oj, det beror också helt på en massa saker. Men skoldagar har jag väl ett snitt på 5 timmar.

Vem är snyggast i världen: Snyggast vet jag inte, men det finns många snygga!

Vad är det för veckodag: Sunday.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Hm minns bara Italien :p och min 18 års dag!

Favoritplagg i garderoben just nu: Jeansshorts! ♥

Byter gärna garderob med: Rumi Neely eller Nicole Richie.

Byxa eller kjol: Shorts :)

Senast utlästa bok: Eclipse/Ljudet av ditt hjärta

Mitt rum kan beskrivas som: Lila, snedtak med trägolv, trätak och balkong? Plus oftast väldigt stökigt!

Mig själv med tre ord (just nu): Mjukisar, irriterad, skoltrött. 

Jag tränar: Fotboll och gym.

Jag ville bli när jag var liten: Don't remember... Musiker/artist?

Trackback

RSS 2.0