Studenttider

Idag har det varit fullt ös hela dagen för både Anna och Johanna har tagit studenten!

Började med utspring i Nacka följt av massa skrik och ölsprutande på flaken, dock kollade vi bara. Blev riktigt sugen på att stå på mitt eget flak nu, bara en vecka kvar!! Efter det pallrade jag och Emma oss till Forum för glass och sedan hem till mig. Sen var det dags att hämta Malin och Christofer och åka hem till Anna för middag och efterrätt och sedan hem till Johanna för ännu mer tårta. Riktigt kul har det varit och, som sagt, nu längtar jag så grymt mycket tills på onsdag ♥


En bild på Anna och hennes nya bil, haha! Hon som inte ens har körkort.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0