are you ready?

Jag reste inte iväg för att hitta mig själv eller för att hitta en mening med livet eller för att komma på vad jag ska göra med resten av min tid. Jag reste iväg för att komma bort, från den vardag jag känner och alltid har levt i.

Jag har inte hittat mig själv, för jag var aldrig förlorad. Jag har inte funnit någon mening med livet, för dom har jag haft omkring mig så länge nu. Inte heller har jag kommit på vad jag ska spendera resten av min tid med att göra. Men jag vet vad jag vill och jag vet att nu är jag redo att släppa taget om dig, helt och hållet.

Det är så enkelt för mig att säga det nu, vem vet hur bra jag lyckas sen.

De mest opoassande bilderna jag kunde hitta.

Kommentarer
Postat av: Fridiz

U r so smartie My dear! Och Ja, jag är fett sugen på en tattooooo så komsi hemsi nuuu :)))))

2012-02-15 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0