Genom min iPhone

Senaste veckan hann jag med lite shopping. Det var jäkligt länge sen jag köpte kläder sist så när Malin bad mig följa med henne till Forum bestämde jag mig att unna mig några småsaker i alla fall. Blev ett par klackar, ett par mjukis shorts, en söt kjol och finfin strand-/sommarklänning. Allt som allt gick det på exakt 305:-, känns faktiskt rätt värt!
Hann även med en efterlängtad kväll på Grisslinge med gott folk, Malin och jag var dock bara där för att säga hej och sedan dra vidare till 20års firande.
 
Utanför kyrkan klockan ett för vår första cider för dagen.
 
Hemma hos Lucas hade vi det bra, med sanning eller konsekvens och dans till Alina Devecerskis 'Flytta på Dej' hela natten lång.
 
Viktor och Malin lekte kiosk under rutschkanan som dom tigare lekt och stojat i. Den andra, lite malplacerade, bilden fick vara med då jag blev lycklig när bästa Federer återigen är #1.
 
Idag besökte vi Björkvik en snabbis. Har även provkört en eventuellt ny bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0