My inspiration has run dry

Påväg till centrum imorse bestämde jag mig för att promenera till jobbet och köpa lite hårfärg, vi går ju mot mörkare tider och då måste håret hänga med helt enkelt. Åkte mot stan och träffade Johanna på bussen. Alltid trevligt med bussällskap och nu har jag även planer för nästa helg.
Gick till bokhandeln eftersom jag fick rabatt just idag och tre nya, fina böcker fick följa med mig hem. Frida mötte upp mig och vi shoppade lite på H&M, åt god sushibuffé där det även ingick efterrätt vilket gjorde oss mer än mätta och sedan åkte vi hem till mig för att färga mitt hår. Fick en förpackning över och då bestämde även Frida sig för att det var dags för lite förändring så det blev att färga hennes hår med. Så nu är vi båda fullt redo för hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0