if i had a world of my own, everything would be nonsense

Har varit helt slut dom senaste dagarna, så trött att jag somnat i några timmar runt fyra-fem varje dag. Kan knappt minnas senaste gången jag fick sova ut ordentligt men det är det värt ibland. Som sagt, sömn är överskattat och just nu har det hänt så mycket bra och jag skulle inte byta ut nått av det mot att sova.
 
Igår gick jag runt nervös inför resultatet av min examination som jag fick tillbaka idag, oroade mig över att jag inte skulle kunna tänka på annat under hela dagen. Men när jag var på tillbaks på jobbet och var omringad av alla underbara barn och lekte, pysslade och kramades så glömde jag helt bort nervositeten. Kom hem och såg att jag blivit godkänd vilket betyder att jag klarat min allra första kurs på universitetet. Underbart. Får hoppas att det går lika bra i fortsättningen.
 
Ser fram emot att jobba resten av veckan, ska läsa och skriva lite, njuta av helgen och sedan koncentrera mig extra mycket på att plugga därefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0