Dancing in the Dark

Jag känner mig så instabil hela tiden, kan gå från att vara glad till att ha en klump i halsen, ångest eller panik i bröstet på en sekund. Gick från centrum idag och kunde knappt hålla tillbaka tårarna. Det är så svårt att glömma, svårt att tränga undan och jag vet inte om det är bra eller dåligt att fortsätta försöka stänga inne allt eller om jag faktiskt borde hitta ett sätt att släppa ut alla instängda känslor på. 

Jag känner mig svag för att jag inte kan sluta. Kan inte sluta tänka på alla frågor jag har och på vad som hände. Skapar bilder i mitt huvud och känner mig ännu svagare när min självkontroll sviker. När jag bestämt mig för en sak men blir svag och gör det jag tidigare bestämt att jag skulle låta bli. Jag gör det, med en bild av dig och nån annan framför mig. 

Jag tänker ofta på den dagen, varje gång du rör mig tänker jag på det. För jag ville inget mer än att du skulle hålla om mig, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0